۱۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۷

مظلومی در نشست خبری:

مس دیگر گل‌های مفت نمی‌خورد/ باید روی گلزنی تیم کار کنیم

مس دیگر گل‌های مفت نمی‌خورد/ باید روی گلزنی تیم کار کنیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: تیم ما با تمریناتی که انجام دادیم، دیگر گل مفت دریافت نمی‌کند و از این پس روی گلزنی تیم کار می‌کنیم تا از قعر جدول جدا شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان با اشاره به عملکرد بازیکنان تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم بازیکنان تیم ما مقابل تیم سپاهان ایستادگی خوبی کردند و حتی چند موقعیت نیز خلق کردند که به دلیل عدم اعتماد به نفس، این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد و ما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نتایج ضعیف مس بر اعتماد به نفس بازیکنان تاثیرگذار بود، خاطرنشان کرد: باید بگویم که ما با تمرینات خود به سپاهان موقعیت ندادیم و این مسئله باعث شد که خط میانی سپاهان از کار بیفتد و این در حالی بود که ما در نیمه نخست بازی یکی از هافبک‌های خود را نیز از دست داده بودیم.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: ما از میانه‌های نیمه نخست بازی تیغ‌نورد را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم به جای او یک دفاع چپ را در خط هافبک مورد استفاده قرار دهیم که این مسئله بر کار بازیکنان ما تاثیر گذاشت اما با این حال شرایط تیم ما مقابل سپاهان خوب بود.

وی پیرامون عملکرد ادینهو، مهاجم مس و اینکه او نتوانسته در بازی‌ها گل بزند، افزود: ادینهو با توجه به بازی در امارات با افت اندکی مواجه شده اما او در بازی هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان بهترین بازیکن ما به شمار می‌رفت و با توجه به شرایط فنی و عملکردش، در هر بازی یارگیری من‌تومن با او می‌شود اما ما باید توانایی او را در تعطیلات بالا بیاوریم.

مظلومی با بیان اینکه مس پیش از این گل‌های مفت دریافت می‌کرد، گفت: خوشحالم که ما دیگر گل‌های مفت دریافت نمی‌کنیم و با پیاده کردن اصولی که داریم، بازیکنان دیگر گل دریافت نمی‌کنند اما باید کاری کنیم که از این بیشتر گل بزنیم تا با کسب امتیازات مسابقات مختلف، از قعر جدول جدا شویم.

وی با اشاره به عملکرد سمیر بکریچ، بازیکن تیمش نیز اضافه کرد:او یکی از بازیکنان خوب ما به شمار می‌رود که رفته رفته بهتر می‌شود و شرایط خوبی پیدا می‌کند.

سرمربی مس کرمان در مورد اظهارات کرانچار که با نظر او در مورد پایین بودن کیفیت لیگ مخالفت کرده بود، اضافه کرد: من نگفته بودم که کیفیت لیگ ما پایین است و اتفاقا به نظر من کیفیت لیگ ما بالاست چون مسابقات حساسی داریم و تیم‌های خوبی در لیگ ایران به میدان می‌روند.

 

کد خبر 2148780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha